דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שתי פנים עבור ריהוט משרדי 

מאת    [ 18/04/2012 ]

מילים במאמר: 526   [ נצפה 1961 פעמים ]

כאשר אתם רוצים לבחור ריהוט עבור המשרד שלכם - ויהא זה משרד קטן שבו אתם עובדים לבדכם, או משרד עצום שבו אתם מעסיקים עשרות עובדים, תמיד יש חשיבות רבה מאד גם לנראות וגם לפונקציונליות של הריהוט שתבחרו. למה הכוונה? כדי להבין זאת, בואו נצא רגע מבחירת הריהוט למקום העבודה שלכם, ונסתכל על משהו שהרבה יותר קרוב ללבכם - בחירת הריהוט עבור הבית שלכם.

כשאתם בוחרים לדוגמה כיסא עבור הסלון, האם אתם תבחרו סתם כך רק את הכיסא הכי נוח, בלי שום קשר למראה שלו? ברור שלא - יהיה לכם חשוב איך הכיסא נראה. מצד שני, האם תבחרו דווקא בכיסא המפואר ביותר, ולא תנסו לשבת עליו ולגלות האם הוא נוח? גם כאן ברור שהתשובה היא שלילית. במילים אחרות - הכיסא צריך להיות גם יפה, אך גם נוח. שילוב של עיצוב עם פונקציונליות. לכן, אם הדבר מתאים לבית שלכם - בוודאי שהוא מתאים גם למשרד ולמקום העבודה שלכם. אז איך עושים את זה?

נדגים דרך הכיסאות

על מנת להבין עד כמה ריהוט משרדי צריך גם לשדר מסר מסוים, אך גם להיות נוח למי שיעשה בו שימוש, ניקח את הדוגמה של כסאות מנהלים. באופן עקרוני, התפקיד של כסאות מנהלים הוא די פשוט - להיות נוחים במיוחד, ולתת מעין צ'ופר למנהלים, שהם בדרג בכיר יותר, ולכן זכאים לקבל כסאות נוחים יותר. חשוב להבין, שאין זה אומר שהעובדים הזוטרים יקבלו ריהוט משרדי זול או גרוע. גם הכיסאות שלהם חייבים להיות נוחים ומרופדים, שכן הם ישבו עליהם לא פחות מאשר המנהלים.

אך בעוד שהכיסאות עבור העובדים אמורים לספק יותר תמיכה כבסיסית, הרי שבמקרה של כסאות מנהלים מדובר ממש על כיסא שיפנק את כל מי שישב עליו. מדובר על תמיכה מושלמת לכל חלקי הגוף - החל מהגב התחתון ועד לצוואר. הכיסאות האורתופדיים אף יכללו ידיות מיוחדות שעליהן יהיה נעים מאד להניח את הידיים בשעות העבודה - וזה דבר חשוב מאד בעיקר להקלדה נכונה מול המחשב.

כאמור, כסאות מנהלים הם גם סוג של ריהוט משרדי שאמורים לספק יתרונות מיוחדים למי שיושבים עליהם. לכן חשוב לבחור את הכיסאות שכוללים בתוכם מנגנון נדנוד מיוחד-  שיאפשר למנהלים להתרווח אחורנית כאשר הם יחפצו בכך.

עד כאן נגענו בעיקר בפונקציונליות של כסאות מנהלים בפרט, ושל ריהוט משרדי בכלל. אבל מה בנוגע לעיצוב ולנראות של הריהוט? בואו נראה רגע איך נראים כסאות משרדיים ומה הם בעצם משדרים. הכיסאות למנהלים נראים הרבה יותר גדולים ומפוארים מאשר סתם כיסאות משרדיים רגילים. למעשה, לא לחינם מכנים אותם בשם זה - הם מזוהים תמיד עם המעמד הגבוה יותר. אם נראה עובד זוטר שיושב על כיסא גדול ומפואר, עם יכולת נדנוד, שעשוי מעור נעים למגע - סביר להניח שהדבר ייראה לנו די מוזר. לכן כשאתם צריכים לרכוש כיסא מנהלים, חשוב שתסתכלו האם הוא אכן משדר יוקרה, ואת המסר הנכון. הדבר נכון כמובן לכל ריהוט משרדי באשר הוא שאתם תרצו לרכוש.

להצליח להעביר את המסר הנכון

בשורה התחתונה, כשאתם רוצים לרכוש כסאות מנהלים, תמיד תסתכלו על שני דברים עיקריים: האם הריהוט עצמו יהיה שימושי למי שיעשה בו את השימוש, והאם הריהוט ידע להעביר את המסר הנכון למנהלים, לעובדים וגם ללקוחות ולשותפים שנכנסים לתוך סביבת העבודה. היום יש מגוון רחב מאד של כסאות ושל ריהוט נוסף, אשר יוכלו לתת לכם את המענה הטוב ביותר בתחום, ולספק לכם ריהוט איכותי במיוחד למשרד.

שלום, שמי אבנר כהן. עובר בתחום הביטוח, אוהב ספורט ונסיעה על סגווי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב